Avatar billede milpoer Nybegynder
26. august 2001 - 13:49 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Hvad med om...?

Hej Venner..

Hvad med om eksperten fik lavet en linie i deres statistik der fortalte om den gns. tid, der bliver brugt før et spørgsmål er besvaret og accepteret.. Det ville da være god raklame for siden..

Hvad synes I ?
Avatar billede tommyv Nybegynder
26. august 2001 - 13:52 #1
Det var da en god ide :-)
Avatar billede prodic Mester
26. august 2001 - 13:54 #2
Funktionen har faktisk været der engang. Under Beta-testen af denne version af Eksperten.dk

Men mon ikke antallet af brugere, spørgsmål gør at det er noget resourcekrævende halløj at implementere.
Avatar billede repsac Nybegynder
26. august 2001 - 14:05 #3
=>prodic: det er bare et spørgsmål om at have den rette DB-opbygning ... den kan man jo altid fyre af ... ;o)
Avatar billede prodic Mester
26. august 2001 - 14:06 #4
Repsac->Korrekt ;-)
Avatar billede milpoer Nybegynder
31. august 2001 - 07:57 #5
.
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
30. september 2001 - 15:30 #6
God idé, den er noteret !