Masse email via Word
Jeg har oprettet en mailliste i Excel og et dokument i Word hvor jeg fletter en masse oplysninger ind.Jeg opretter en brevfletning til mail og den sætter dokumenterne ind i Outlook og fisker emails ud af maillisten.
Alt det virker sådan set upåklageligt - men!
For hver post Word fletter til Outlook skal jeg bekræfte at det er OK, vente på at den opretter mailen - og ved næste post atter engang bekræfte.
Det er lidt irriterende når jeg skal sende til over 200 modtagere.
Jeg har googlet og forsøgt følgende:
Starte Word som administrator uden held
Starte Outlook som administrator - men så kan Word ikke få fat i .ost filen
Ændre programadgangsrettigheder i Outlook således at den aldrig giver besked når andre programmer vil bruge Outlook.
Computeren og MSE er fuldt opdateret.
Jeg har desværre ingen adgang til Exchange-serveren så den er udelukket.
Har nogen et bud på hvordan man kan slippe for den irriterende dialogboks?
PS. Jeg er i tvivl om spørgsmålet hører til her eller under e-mail katagorien, men det er jo Word der giver fejlbeskeden - derfor prøver jeg lykken her :)