Avatar billede Gungner Praktikant
08. januar 2018 - 13:59 Der er 7 kommentarer

Skævt skærmbillede

Jeg har igennem længere tid oplevet at mit skærmbillede er hælder mod højre. Jeg ved ikke hvad årsagen kan være. Jeg har prøvet at ændre skærmopløsning, men det hjælper heller ikke. Det er ret frustrerende, specielt når jeg spiller diverse spil, men også når jeg er på nettet. Nogle der ved hvad årsagen kan være?
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. januar 2018 - 15:04 #1
Skal det forstås sådan at billedet ligefrem er skråt?
Er der tale om en stationær eller en bærbar, hvilket mærke og model, og hvilket styresystem et der installeret?
Avatar billede Slettet bruger
08. januar 2018 - 15:05 #2
det er nok indstillet på din skærm, og har ikke med din pc at gøre - prøv at gå ind i skærmens indstillinger, og starte med at sætte den tilbage til fabriksstandarden
Avatar billede Gungner Praktikant
08. januar 2018 - 21:05 #3
Ja, billedet er skævt. Det hælder mod højre. Skærmen er ikke skæv, og står helt lige. Det drejer sig om en Toshiba bærbar med Windows 7.
Avatar billede Gungner Praktikant
08. januar 2018 - 21:08 #4
Skal også lige nævnes at det er en ekstern skærm, da skærmen på min bærbare ikke virker.
Avatar billede Gungner Praktikant
08. januar 2018 - 21:10 #5
Hvordan sætter jeg den tilbage til fabriksindstillinger? Kan ikke rigtig finde noget...
Avatar billede ErikHg Ekspert
08. januar 2018 - 21:25 #6
Hvis du har mærke og model, kan man sandsynligvis finde en brugsanvisning på nettet, hvis du da ikke allerede har en sådan.
Prøv at oplyse om mærket og modelen her, så vil jeg prøve at finde ud af noget omkring nulstillingen vha. en brugsanvisning.
Avatar billede Gungner Praktikant
08. januar 2018 - 21:33 #7
Jeg aner ikke andet, end at det er en Toshiba...