Avatar billede fbrejl Novice
06. januar 2018 - 01:45 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Router Cisco Linksys EA2700 virker ikke og samtlige dioder blinker konstant med høj frekvens

Min Router sender ikke signal.
Samtlige dioder blinker konstant med høj frekvens på min Router Cisco Linksys EA2700. Der er signal fra en lang række andre routere i bygningen, men intet signal fra min router. Jeg har haft routeren i nogle år, så det er ikke opsætnings/opstarts-problemer.
Er der nogen, der ved hvad der er sket / hvad jeg kan gøre?

Jeg håber super meget, at der er en løsning.
Tusind tak!
Mange hilsener
Avatar billede Slettet bruger
06. januar 2018 - 06:12 #1
#1 reset den
#2 opdater firmwaren
Avatar billede fbrejl Novice
06. januar 2018 - 06:30 #2
Tusind tak. Dejligt, at høre, at du tænker, at det kan løses. Jeg har nu google og fundet vejledningen til at lave et factory reset side 56 her: http://downloads.linksys.com/downloads/userguide/EA-Series_UG_Full_3425-00125D_EN_FR-CA_Web.pdf

Der står jeg skal være opmærksom på at den mistere al opsætning :(
Kan vel sagtens hurtigt blive et problem så?
06. januar 2018 - 12:15 #3
Lyder som om der er benyttet en forkert strømforsyning og routeren er brændt af... :-(