Avatar billede Uvanga Ekspert
27. december 2017 - 19:50 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tekst i Libre Office write bliver til #

Et af mine dokumenter i Libre Office-write er pludselig forandret til #. Altså alle bogstaver er ændret til tegnet #. Nogen der har et bud på hvad det skyldes, og om man kan redde dokumentet?
Avatar billede milter Ekspert
27. december 2017 - 20:59 #1
Computersammenbrud/-nedlukning, medens du var i gang med dokumentet? Prøv at kigge på linket herunder. Det er ganske vist til Openoffice, men de to programmer er vist meget ens:

https://forum.openoffice.org/en/forum/viewtopic.php?f=6&t=17677
Avatar billede Uvanga Ekspert
28. december 2017 - 09:21 #2
Tak for info.