Avatar billede JJensen Juniormester
26. december 2017 - 19:11 Der er 2 kommentarer

Internet fra antennestik

Hej Computerworld, muligvis et dumt sprøgsmål, men, derhjemme har jeg internet igennem mit antenne udtag, jeg ville hører om i kan forklare mig om jeg skal have et dataudtag i mit antenne stik, eller om det er muligt at købe en boks hvorfra jeg tager internettet igennem tv signalstikket. Ellers ville jeg hører om det er mulig bare at skifte mit antenne stik til et med dataudgang?
Avatar billede ErikHg Ekspert
26. december 2017 - 19:28 #1
Jeg tror at dette vil kunne anvendes:

https://www.wattoo.dk/fuga-antenneudtag-multimedie-tv-r-og-data-slutdaase-t2-td272d-farve-1087004992-1087004989-1087005001

Disse udtag fås i mange byggemarkeder o. m. a. steder.
Avatar billede INK Ekspert
27. december 2017 - 00:11 #2
YouSee leverer normalt en “klods”, der kobles på de to antennestik (tv og fm). Den giver så et ekstra dataudtag plus de 2 antennestik.
Forslaget i #1 er en pænere løsning, hvis det er synligt i stuen og ikke gemt bag et møbel.