Avatar billede valsbol Seniormester
24. december 2017 - 11:36 Der er 9 kommentarer

Itunes automatisk opdatering. Slå fra

Hvordan slår man automatisk søgning efter nye opdateringer på Itunes fra.
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2017 - 12:06 #1
Er det fra en pc?
Avatar billede valsbol Seniormester
24. december 2017 - 12:50 #3
Det er Pc. Den beskrivelse som står nedenfor dit indlæg passer ikke på min Itunes. Der er ingen knap i generelt, som jeg kan slå til eller fra for at slukke for automatisk opdatering fra.
Avatar billede INK Ekspert
24. december 2017 - 13:52 #4
Prøv at gå til rediger - indstillinger - avanceret og fjern fluebenet fra "søg automatisk . . ."

Det kan også tænkes du har programmet "Apple Software Update" installeret. Fjern det.
Avatar billede valsbol Seniormester
24. december 2017 - 14:10 #5
Automatisk søgning efter opdatering er slåët fra og jeg har ikke apple software update
øv nu har jeg lavet et screen shot men kan ikke se, hvor jeg kan indsætte det, så du kan se at der ikke er hak i avanceret fanen.
Avatar billede INK Ekspert
24. december 2017 - 14:26 #6
#5
Så melder jeg pas!
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2017 - 14:54 #7
Så må du have noget der starter med Windows. højreklik proceslinie og vælg jobliste og gå i start. Har du noget her der kan have noget med Itunes at gøre?
Prøv evt i søg at skrive msconfig og gå i systemkonfiguration.
Vælg tjenester og skjul her Microsoft tjenester. Lurer der en Itunes her?
Avatar billede 220661 Ekspert
24. december 2017 - 14:55 #8
Du kan bruge denne til at uploade billeder og kopiere link i tråden:
https://da.imgbb.com/
Avatar billede valsbol Seniormester
24. december 2017 - 17:27 #9
Tak for al jeres hjælp. Nu vil jeg lade julefreden sænke sig. Vi har lige været i kirke og så venter gåsen uhm glædelig jul
Nb jeg prøver den med msconfig