Avatar billede Erik P Praktikant
20. december 2017 - 16:10 Der er 2 kommentarer

C devet bliver fyldt

Jeg har lagt alle mine gamle cdère ind i Itunes. Jeg har så efterfølgende uploadet mit Itunes bibliotek til Icloud.
Derved bliver mit C drev fyldt op med musikfiler.
Så slettede jeg filerne i mappen der i stifinderen hedder Icloud........ Ikke så godt så forsvandt musikken i Icloud.
Nu har jeg uploadet musikken igen og nu er C drevet fuldt igen...... Hvad gør jeg nu?????????
Har forsøgt at flytte Icloud mappen fra C drev til ekstern HD, men det kopieres kun og forsvender derfor ikke fra C drevet.

Kan nogen hjælpe mig?

Mvh
Erik
Avatar billede claes57 Ekspert
20. december 2017 - 16:50 #1
jeg har flyttet mappen 'musik' via egenskaber for mappen til andet drev. Itunes ligger deri, og flytter med.
Avatar billede posten Ekspert
20. december 2017 - 19:10 #2
det du har gjort er at du har lavet en KOPI over på din ekstern HD hvis du nu er 100 % sikker på at de 2 mapper er ens i str. kan du nu slette/tømme mappen på dit c-drev og derved genvinde plads på dit c-drev