Avatar billede sonni_2506 Praktikant
19. december 2017 - 20:42 Der er 3 kommentarer

Sort skærm

Hej

Jeg har ramt et problem.. Når jeg starter Windows kommer jeg til start skærmen og hvis jeg trykker på hvilken som helst tast som bliver skærmen sort med undtagelse af musen. Start skærmen er ikke den normale log in skærm men bare et billede fra Windows.
Håber der er nogen der kan hjælpe
Avatar billede ErikHg Ekspert
19. december 2017 - 21:33 #1
Måske du skulle starte i fejlsikret tilstand. Det er oftest F8 der skal trykke på gentagne gange under starten.
Det kunne tyde på at det er noget med skærmopløsningen der ikke er som det skal være.
Klik på Kontrolpanel>Udseende og personlige indstillinger. Der kan man indstille skærmfunktionerne.

Du skriver ikke hvilket styresystem der er tale om. Jeg kører selv med Windows 7, men mener ikke at der er den helt store forskel til f.eks. Windows 10

https://www.youtube.com/watch?v=SWlZUCaeYmM
Avatar billede sonni_2506 Praktikant
19. december 2017 - 21:51 #2
Det er Windows 10 det vil jeg prøve i morgen ☺️
Avatar billede Poko1 Ekspert
20. december 2017 - 14:43 #3
Kan du se den animerede ring køre? Når du kommer dertil så tryk på startknappen til den slukke gentag dette 3-4 gange så vil Windows 10 give dig diverse muligheder Bl. andet også fejlsikret.
https://ibb.co/dtrrPm