Avatar billede bas Forsker
12. november 2017 - 15:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows 10: Der kunne oprettes forbindelse til alle netværksdrev

Hej
Jeg kan huske, at jeg på et tidspunkt faldt over en rigtig fin dansk side, hvor det meget pædagogisk var beskrevet, hvordan man i Windows 7 skulle gøre, hvis man får beskeden "Der kunne oprettes forbindelse til alle netværksdrev" hver gang man starter Windows.
Der stod, at det er noget med, at Windows viser beskeden før systemet rent faktisk har tjekket, at forbindelsen er der.
Det kunne være fedt, at finde siden igen, men jeg har ikke så meget at gå efter. :-)
Anyway, nu får jeg beskeden igen - bare i Windows 10.
Jeg mener, at det kan være noget i registreringsdatabasen man kan ændre.

På forhånd tak.
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. november 2017 - 15:57 #1
Underskyld men er det ikke beskeden "Der kunne IKKE oprettes forbindelse til alle netværksdrev" du mener ?
Avatar billede ErikHg Ekspert
12. november 2017 - 16:00 #2
Avatar billede klaudi Ekspert
12. november 2017 - 16:46 #3
Avatar billede bas Forsker
12. november 2017 - 18:47 #4
Hej
Mange tak for jeres kommentarer, jeg må have kigget nærmere på dem.
Det var netop dennish.dk jeg faldt over dengang.
Jo, der mangler et "ikke" i det jeg har skrevet.
Avatar billede bas Forsker
13. november 2017 - 16:45 #5
Jeg har lige oprettet det i registreringsdatabasen, som det er vist på billedet på nedenstående side.
Er det mon sådan det skal være?

http://plougweb.dk/billeder/network-tilslut.png

Jeg prøver lige at genstarte PC'en.
Avatar billede klaudi Ekspert
13. november 2017 - 17:53 #6
Ja, det er det, jeg har os brugt det register tip, det virker fint!
Avatar billede bas Forsker
15. november 2017 - 16:29 #7
Ja, det ser ud til at virke fint.