Avatar billede Nimos Praktikant
03. november 2017 - 16:30 Der er 6 kommentarer

Bluetooth problemer

Jeg har installeret drivers til min belkin bluetooth adapter, men hvis jeg trykker på tilføj bluetooth enheder, så registrerer windows det ikke rigtigt. Jeg bruger windows 10.

http://www.belkin.com/us/support-product?pid=01t80000003Hgu9AAC
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2017 - 18:10 #1
PC indstillinger - enheder. Lad windows søge efter din Bluetooth.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2017 - 18:12 #2
Ps. har du installeret en driver?
Avatar billede Nimos Praktikant
03. november 2017 - 18:14 #3
Ja. Jeg ved ikke hvad du mener med at lade windows søge efter bluetooth?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2017 - 18:23 #4
Under Start-PC indstillinger-Enheder- Tilføj Bluetooth enheder. Men det er er åbenbart en gammel driver, som hører til. Der står ikke, at den understøtter hverken Windows 8-8.1 eller 10. Er det en nu som du har købt?
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2017 - 18:25 #5
nu = ny.
Avatar billede Slettet bruger
03. november 2017 - 18:35 #6
Jeg har kikket lidt nærmere på den Bluetooth. Den kan ikke umiddelbart køre under windows 10. Du kan prøve driveren til windows 8, men det er ikke sikkert at den virker. Gør den ikke det, er du nok nød til at købe en ny  Bluetooth.
http://www.belkin.com/uk/support-article?articleNum=4867