Avatar billede rottenmushroom Praktikant
28. oktober 2017 - 15:40 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Bsod

Hver gang min selvbyggede pc går i slumretilstand, får den blue screen of death of death. Jeg har prøvet alt fra at søge på fejl koden der dukker op, genindstallere Windows 10, checke mine drivers men intet virker
Håber en af jer kan hjælpe
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. oktober 2017 - 16:10 #1
Det kan være noget der skal rettes i BIOS. Jeg har selv været ude for dette. Jeg har også en selvbygget computer, bare med Windows 7.
Er det noget den er begyndt på inden for det seneste ?
Hvad er fejlkoden, og er der nogen bip ved starten? Et bip er tegn på at alt er ok.
Avatar billede ErikHg Ekspert
28. oktober 2017 - 16:13 #2
Du har måske prøvet dette link:

https://www.youtube.com/watch?v=G8DCwo-8G-w