Avatar billede frederikbaastrup Praktikant
25. oktober 2017 - 12:44 Der er 4 kommentarer

Hvilken ultrabook skal jeg købe?

Hej med jer

Jeg har længe overvejet at gå tilbage til Windows, efter jeg har brugt Mac i et par år nu. Det skyldes, at man kan få mere for pengene, når man investere i en Windows-maskine – og så er Windows 10 bare et lækkert styresystem efterhånden.

Dog er jeg i tvivl om, hvilken ultrabook jeg skal købe. Jeg kunne godt tænke mig en, der ser godt ud, men den skal selvfølgelig også kunne præstere.

Efter at have gennemsøgt nettet har jeg fundet to modeller, som jeg umiddelbart tror, at valget falder mellem: Dell XPS 13" eller ASUS Zenbook 14".

Da jeg arbejder med digital markedsføring (se mere her: https://frederikbaastrup.dk), skal den kunne trække Adobe-pakken samt have et godt tastatur, man kan holdeud at skrive på i mange timer ad gangen.

Hvilken havde I valgt? Kom også gerne med andre forslag til lækre ultrabooks, der ikke bare yder godt, men har flot design.
Avatar billede jalved Ekspert
25. oktober 2017 - 12:58 #1
Prøv og kig på Lenovo også.
Avatar billede frederikbaastrup Praktikant
25. oktober 2017 - 13:33 #2
Synes ikke rigtig, at de har nogle pæne bærbare. Kan du anbefale en?
Avatar billede jalved Ekspert
25. oktober 2017 - 13:47 #3
Deres sølvfarvede modeller, synes jeg er pæne.

Jeg tænkte egentlig på noget som modellerne Ideapad 320S og Ideapad 720S - men de har måske ikke så kraftige specifikationer, som du efterspørger.
Avatar billede Carnac Forsker
26. oktober 2017 - 00:20 #4
https://www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/tablet-og-ipad/HP13AC080NO/hp-spectre-x360-2-i-1-computer-13-ac080no-kobber

Der findes ingen bærbar med pænere design end denne.

Har den selv, desværre måtte jeg give 14.000 kr for den for et halvt års tid siden...