Avatar billede Buke Praktikant
12. september 2017 - 12:01 Der er 4 kommentarer

OneNote vil ikke starte op

Please. Har virkelig brug for hjælp til OneNote.
Jeg har lige fået genkøbt Office 365 Student og Home, tror jeg den hedder. Har fået aktiveret den, og ville gå ind på OneNote, for at gå i gang.

Men jeg kan ikke tilføje Notebog, side eller skrive. Den siger jeg skal prøve at starte normalt eller nulstille. Har prøvet at trykke på begge dele, uden held. Har prøvet at lade vær med at synkronisere med min tidliere notesbøger, også uden held. Word virkede sidst jeg prøvede det (igår aftes). Er virkelig desperat her. Har opgaver der skal skrives ind og har lige brugt 599kr kun på grund af OneNote. Hvad skal jeg gøre?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2017 - 12:20 #1
OneNote har jeg hentet gratis fra Store, og den kører. Der er vel gået noget galt ved installationen? Du kan afinstallerer den helt med Revo uninstaller og gen installerer den. Jeg har den på Windows 8.1 og på 10. På 10 er den pre installeret. Jeg ved ikke om den har været det på 8.1 og at jeg så selv har slettet den.
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2017 - 12:21 #2
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. september 2017 - 12:45 #3
OneNote er gratis, indtil et vist antal åbne bøger og sider - jeg har 20 bøger med masser af sider, og er endnu ikke nået nogen grænser...

Men prøv at logge på dit onedrive, og åbn en notesbog her. Så får du valget at åbne med Onenote "desktop" udgaven... - måske virker det denne vej (det har det gjort for mig i flere fejlsituationer)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
12. september 2017 - 12:48 #4
Nå - begrænsningerne lader til ikke at være gældende mere - nu er den gratis, uden begrænsninger...: https://support.office.com/da-dk/article/Hvad-er-forskellen-p%C3%A5-OneNote-og-OneNote-2016-a624e692-b78b-4c09-b07f-46181958118f