Avatar billede vindermartin Nybegynder
24. august 2001 - 17:53 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Lukke spørgsmål

Da der jo findes et par stykker, som opretter deres spørgsmål et par gange og ik ved hvordan man skal lukke det igen, var det så ikke en idé med en knap ud for de spørgsmål man har oprettet så man kan lukke et spørgsmål bare ved at trykke på en knap
Avatar billede safri2 Nybegynder
24. august 2001 - 17:54 #1
Jo!
Avatar billede prodic Mester
24. august 2001 - 17:57 #2
og pointfordelingen skulle så foregå hvordan?
Avatar billede omen Nybegynder
24. august 2001 - 17:59 #3
Hvis der ikke er nogen brugelige svar, så skal der ikke fordeles point, vel ?
Avatar billede stigc Nybegynder
24. august 2001 - 18:02 #4
det er jo lige meget om et spm er lukket eller ej. Hvad betyder det egentlig? Eksperten skulle heller have et ratingsystem, som når man lukkede et spm kun angive hvor kvalificeret svaret er og om man fik svar. Så kunne det være noget værd med et lukket spm. Når man så fremover søgte vil man let kunne finde guldkornene.

Og ekspertens søgemaskine skulle laves om til ikke kun at søge på spm, men også på svarene!

Avatar billede vindermartin Nybegynder
16. september 2001 - 16:15 #5
ok jeg har dundet ud af det