Avatar billede 450025 Ekspert
24. august 2017 - 13:52 Der er 5 kommentarer

Malvarebyttes

Blokkering.
Blokkering av et Program hos Malvarebyttes jeg vil høre om jeg tenker rett?

Malvarebyttes Premium jobber normalt  ikke noe problem med dette, jeg bruker et program som hetter https://www.purevpn.com/når jeg har installert dette spretter Malvarebyttes opp et kort øyeblikk og forteller dette programmet er Blokkert.

Prøver og åpne den legg til program fra  C nu finner jeg nok pureVpn der, men føler likesom der er ingen greie på det og hva da?

Menes der nett adressen denne  (https://www.purevpn.com/) har søkt lidt men er usikker på dette?

Malvarebyttes svare ikke helt normalt. Nå har jeg Deaktivert Malvarebyttes og alt fungere av VPN til mitt hjemland, er der noen som kan hjelpe meg her? Takk til den eller Dem som stiller opp.

Arne.
Avatar billede claes57 Ekspert
24. august 2017 - 14:09 #1
du skal på https://support.malwarebytes.com/ og skrive spørgsmål der - de har sikkert en forklaring
Avatar billede 450025 Ekspert
24. august 2017 - 14:33 #2
Takk for rask svar du er flink til dette, nå har jeg kontaktet dem flere gange, få svar er omtrent umulig, jeg skulle Skanne det var alt ikke noen forklaring på noe, derfor er jeg her.
Kan så klart installere igjen å prøve meg frem, men nå vil jeg ikke ødelegge kvelden, nå er den Deaktivert og VPN er ok men noe må gjøres helt klart.
Takk i- allefall for svaret claes57.

Arne.
Avatar billede Slettet bruger
24. august 2017 - 14:55 #3
i malwarebytes, finder du det blokerede program, og vælger at det skal undtages reglerne, en xeception. nu kører programmet normalt, uden at malwarebytes blander sig. (du skal ind i indstillinger og finde det)
Avatar billede 450025 Ekspert
24. august 2017 - 15:27 #4
Innstillinger ok, der fant jeg Apper og funksjoner mange program der
PureVpn jeg kan endre eller avinstallere der, Malvabyttes nei, det går ikke

Jeg må finne selve programmet og det fins om jeg går på søk https://www.purevpn.com/ da kommer opp dette?

Jeg fin ikke noe annet jeg, at Malvarebyttes er ivrig i tjenesten er helt ok men hindre meg i og bruke VPN godtar jeg ikke, den kan Blokkere så mye den vil men Hindre meg i kontakt med Hjemlandet godtar jeg ikke.

Jeg må ha noe i tillegg til Defender men hva, Jeg tror alle av Support er på ferie hos Malvarebyttes. Og da får man tenke selv?
Men jeg tror du er inne på noe, det er kanskje bare prøve?

Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
24. august 2017 - 17:50 #5
Når man har 2 til og hjelpe seg claes57 og sidwave og man selv tar en sjangse da må all ting gå rette veien.

Nå klarte vi dette også og ønsker fortsatt Mavarebyttes  Support fortsatt en god ferie.
Løsning, på skrivebordet var jo alle mine ikorn, åpna denne purevpn og den la seg fint på plass  https://www.purevpn.com/
Nå har jeg prøvekjørt og starta opp igjen og Malvarebyttes er ingen plage nå lengre.

Oppgaven er løst, da vil jeg barre Takke begge 2, der er et ordtakk som sier den som intet våger intet vinn.

Det er så flott at er man i tvil så får man hjelp her og godt der fins Eksperter på dette Forum.

Beste hilsen fra Arne.