31. juli 2017 - 21:04 Der er 1 kommentar

ASUS A540YA-XO059T 15,6"

Hej Computerworld. Jeg skal til at gå i 9 klasse og har brug for en ny computer til skolearbejde. Har kigget på en ASUS A540YA-XO059T 15,6" på Wupti.com som virker perfekt, også i pris da jeg ik har så mange penge. Men ved ikke om den er god nok da jeg ikke har så meget forstand på elektronik. Er det en som du kan anbefale?
Avatar billede Poko1 Ekspert
01. august 2017 - 14:30 #1
Hej jeg kan se der ikke rigtigt er nogen der vil komme med en kommentar! Og efter min mening ikke uden grund. Jeg vil sige du får intet eller omtrent intet for dine penge!
Langsom processor Langsom Harddisk kun 1 USB2 og 1 USB3 OSV.
Jeg ville spare lidt mere op og så vælge en af disse med en Hurtig SSD Disk. og senere tilkøbe en ekstern Harddisk.
Forslag: 1 af disse.
http://kortlink.dk/edbpriser/qz35