Avatar billede mcergud Nybegynder
20. januar 2000 - 11:09 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Qbasic

Jeg vil gerne have en Qbasic Gruppe
Avatar billede mora Nybegynder
20. januar 2000 - 15:43 #1
Er det ikke lidt forældet?, sidste gang jeg arbejde med det var i en dos-edit ligende editor?

- undskyl mig hvis jeg tager fejl, har bare ikke hørt mere til det?
Avatar billede mcergud Nybegynder
22. januar 2000 - 13:14 #2
jo det er noget pis
men det er sjovt at prasse det
til så lortet går ned.
Avatar billede mora Nybegynder
22. januar 2000 - 21:37 #3
Enig, kom en gang til at lave en uendelig lykke, med beep :)
Avatar billede jonasj Nybegynder
23. januar 2000 - 09:52 #4
Uendelig lykke...? Det lyder da godt!!! Er det bedre end "idel lykke" ???
Avatar billede mora Nybegynder
24. januar 2000 - 07:31 #5
Det betød at jeg gik fra en computer der senere begyndte en lykke med kommandoen beep :)
Avatar billede mcergud Nybegynder
26. januar 2000 - 08:50 #6
BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP BEEP
Avatar billede mcergud Nybegynder
03. februar 2000 - 11:26 #7
PS.
Man kan kombonere C og qbasic
Avatar billede jonasj Nybegynder
03. februar 2000 - 22:08 #8
Og kan man mon kombonere en lykkelig sang med kun een uendelig tone....?

;)