Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juni 2017 - 00:46 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

Anbefaling af VPN

Skal bruge en VPN til at kunne se dansk TV når jeg er i udlandet og til forskellige amerikanske databaser, som man kun kan få adgang til fra USA.
Så den behøver ikke være voldsom hurtig. Til gengæld må den gerne være billig - også gerne gratis :)Nogen bud?
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juni 2017 - 02:37 #1
ZeBa.
Seniormester gratis? du får oftes det du betaler for, billig ok, kvalitet koster du, mulig det er vanskelig å forstå?
Prøv SaferVPN, da får du det du ber om, virker fint over hele Thailand, å langt inn i Cambotsia også, men du får jo en tilleggs kostnad da, for du må ha innternet vet du, lykke til.
Arne.
Avatar billede ZeBa Ekspert
09. juni 2017 - 02:49 #2
Det er jeg udmærket klar over, men jeg har ikke ærinde i hverken Thailand eller Cambodia, tværtimod gjorde jeg ret tydeligt opmærksom på, hvor jeg skulle bruge den.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juni 2017 - 03:14 #3
Ja du gjore det treng man VPN i Danmark for å sjå det du vil ha? Sorry nytt for meg det.

i Norge treng man ikke ikke det der heller når jeg bor der for å sjå dine valg bare betale for det man vil ha. bare betale. Nu bor jeg ikke i mitt hjemland lengre.

Men bor du uten for landet du er fra til eks Norge eller Danmark så må du ha VPN, jeg har en en danske her må ha VPN for dansk tv, jeg får ikke se tv fra mitt hjemland uten VPN så enkelt er det, hvorfor spør du om VPN når du bor i Danmark og har tilgang til hele Verden?
Men ok skal du få ønsket oppfyldt så skaff deg VPN sjå fotball fra England er jo artig Eller? Beklager at jeg misforstod spørsmålet, ikke spør om noe du vet selv.
Arne.
Avatar billede Slater Ekspert
09. juni 2017 - 07:41 #4
Jeg ved godt det er lidt det modsatte af hvad du beder om, men eftersom du vil se tv over den, forestiller jeg mig alligevel at der skal være lidt hastighed på - og der kan jeg stadig anbefale IPVanish. De har både danske og amerikanske endpoints, og hastigheden er rigtig god. Til gengæld er den op til $10 om måneden (an på hvor længe du betaler for ad gangen), så ikke det allerbilligste.
De gratis plejer til gengæld at være kompelt crap. Det koster dem trods alt penge at lade folks data route igennem dem.
Avatar billede Uvanga Ekspert
09. juni 2017 - 09:54 #5
Her er et link til forskellige VPN:
http://www.techradar.com/news/the-best-vpn-services-and-vpn-deals-of-2017

Ellers kan du prøve en Google søgning, hvor du specificerer dine krav. Der dukker masser af muligheder op, både gratis og betalingsløsninger.
Avatar billede 450025 Ekspert
09. juni 2017 - 10:58 #6
Hei Uvanga helt enig med deg der er utrolig mange å velge i, men det er nu fakta hvorfor gå hitt på dette Forum når man kan Google etter VPN, faktisk har jeg selv gjort dette jeg tror jeg har prøvd sikkert 12 av dem du remser opp jeg Googlet så eg ble blå i trynet.

Noen klarete det andre ikke, kvaliteten var alt etter som, noen var veldig dyre, andre hadde elendig Support, vi snakka alle her ingen fikk til noe som hadde kvalitet, vi bor her fast.
Jeg fikk til oppgave å jobbe med det, vinneren til slutt hadde disse fordeler.

Pris helt akseptabel, etter 14 dage bestilte jeg for 2 år og fikk et år ekstra at på til i gave.

Utrolig lett å laste ned. Selv en kløne klare å få det til.

Har ikke svikta en dag TOPP kvalitet, ingen jeg kjenner har klaga enda har tatt det som et godt tegn.

Tror jeg har hjelpt minst 20 stykker snart, jeg er ikke selger men syntes det å hjelpe andre er flott, fint å hjelpe, tråstarter også.

Har jeg fått noe for det, både ja og nei men 1 fri mdr ekstra hver gang    og nei jeg har ikke bedt om noe som helst jeg, men jeg tror jeg har til langt over 2020 jeg, ikke fordi jeg hetter Arne å bor i Thailand neida. Mulig det er bonus ikke vet jeg?

Jeg har fått adgang til hele Verden i klare fine bilder å med tekst, vinteridret, fotball,
ekxfaktor,  movi,  netflix  nyheter, jeg er mettet orker ikke mer. Og jeg surfer masse anonymt hele tiden så herlig. Ingen vet hvem jeg er.

Og jeg skriv kvalitet det teller det, men som Uvanga selv seier der et hav der ute lang flere en står oppført der useriøse også gratis at på til hvis en gidder, og han har helt rett.

Men her må vi være flinke til å gi rett svar ofte bygget på egen erfaring, men har oppdaget at til tider flyter det veldig ut her og ikke ta alt for god fisk.

Tråstarter du har du fått mange gode tips her, kom igjen la oss få et svar hvor havner du til slutt? Men du har lidt av en jobb foran deg, og lykke til.

Arne.
Avatar billede Edwards Douglas Praktikant
19. juli 2017 - 08:36 #7
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede 450025 Ekspert
22. juli 2017 - 15:45 #8
Takk den skal jeg sjekke, for den jeg har ikke tålt Win10.
Ha en fin dag.
Arne.
Avatar billede santiagodiego Praktikant
17. oktober 2017 - 02:26 #9
Spam

Dette indlæg er blevet modereret af en CoAdmin

Avatar billede 450025 Ekspert
17. oktober 2017 - 03:46 #10
santiagodiego
#8 I juni skrev jeg dette. Takk den skal jeg sjekke, for den jeg har ikke tålt Win10.

Den gang var jeg faktisk fortvilt for VPN må jeg ha, den jeg hadde hatt i lang tid svikta, Express som er øverst av alle klare heller ikke, hadde flott hjelp fra Support vi måtte bare gi opp, der er jo så langt til ditt ståsted var svaret. Tullprat.

Den jeg hadde og har hatt i lang tid svikta også ustabil helt ubrukelig, jeg fant årsaken forklarte Support Dere må tilpasse Deres versjoner til Win10. Hvis ikke så må jeg bruke andre.
Ble lidt diskusjon så klart, for Bruker har alltid feil ikke dem? Men dem tok til vettet jobba med det etter 3 uker var alt rette opp, og nå etter dette har jeg god kontakt med dem. Den kontakter meg virker nå Arne og svar ja 100%.

Derfor forteller jeg ønsker du kvalitet, brukervennlighet, stabilitet enkelt oppsett så bruker du SaferVPN, topp Sørvis også.

Men det er klart noen liker Modern og andre liker Datteren det er ditt valg.

Du nå får svaret på Norsk Engelsk gidder jeg ikke Beklager.
Ha det godt tar gjerne imot en tilbake melding fortell hvordan det går, der er andre også her som har problem som dette med VPN..
Arne
12. april 2018 - 12:52 #11
Du kan tjekke anmeldelser på VPNinfo.dk: https://vpninfo.dk/anmeldelser/

Her kan du både se priser, serverlokationer mv.
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2018 - 02:52 #12
Ja dette var greit bare lete du, der er nok noen som funker, du har i allefall lidt å gjøre
det som Eventyret Prinsessen og erten det.
Arne
Avatar billede 450025 Ekspert
16. april 2018 - 09:27 #13
ZeBa. Du stilte et spørsmålet angående VPN, jeg bruker dette 24/7 hver dag Sikkerhet, jeg skal ikke besvare noe som helst for du har fått mange svar oppgaven er sikkert løst, vil bare gi et tips som jeg dra nytte av selv.

Vanlig internett klare dem nesten alle uansett merke, Saffer, Express, NordVPN, PrivateVPN, omtrent alle klarer dette, og nesten hvor du befinner deg i Verden funker dette.
Mange vil gjerne ha USA Netflix, der har Netflix lagt på en sperre at det vises ikke i det landet du befinner deg i?

Express forteller vi klare dette både vanlig internett og Netflix, svaret er korrekt ja dem klare dette. Du kjøper programmet dette eller har det på prøve 30 dage.

I mitt tilfelle sikkert også i Danmark tror ikke der er noen forskjell. Du bruker 1 nettleser, det er opp til hver enkelt noen bruker Opera, noen Firefox, andre igjen Google Chrome. Jeg bruker det siste Google.

Vil jeg ha internett så funker dette fint men Netflix er Blokkert funker ikke? Hva gjør jeg?

Ok jeg bestemmer da jeg vil ha Netflix USA, det funker fint ingen problemer herlig? internett vet jeg ikke, men jeg bor i Thailand, og jeg ønsker NRK nyheter, Alt som NRK sender av filmer,  inkludert vintersport som jeg elsker, men dette er blokkert for meg. Det er et problem? Jeg liker begge dele Netflix og NRK vintersport.

Får denne beskjed, (Beklager Vinteridrett, Ol, Serie, Filmer etc vises ikke i ditt land, slå av Epocsi eller VPN du bruker)

Hvordan omgåes dette, kontakt Express support jeg har et Problem, vil ha Monny Bakk er snytt fordi dem opplyser ikke hvordan? Og det får du, dem er høflige også.

Løsning:
Jeg bruker Saffervpn, befinner meg langt ute i ødemarken Nord Thailand, elendig internett men får da logget inn, så dårlig internett fins neppe i Danmark.

Bruker 2 nettlesere Google Chrome, får alt jeg skal ha Vintersport, Film, Nyheter Ol for handikappede jeg elsker dem så flike er dem.  Hva med Netflix da?

Jo da bruker Firefox jeg liker ikke den men Netflix durer inn på computeren min bruker Firefox og bare til Netflix ikke annet. Nå virker Netflix også.

Når du kjøper Saffervpn mitt valg bare fordi den er utrolig Stabil så er der mange andre som også er dette, du får 5 enheter fint da bruker jeg 2 enheter.

1 til Google og 1 til Firefox og har det utmerket alt fungere perfekt nå selv ute i ødemarken hvor der bare er ris og Baffalo.

Dette er der ingen VPN Selskap som forteller noe om, dem ønsker heller klager på deres program og Betaler gledelig Monny Bakk.
Dette er ikke et svar på ditt spørsmål for det har du fått fra alle andre bare et tips til deg og håper du forstår. Lykke btil.

Arne