Avatar billede Kenneth Praktikant
30. maj 2017 - 16:50 Der er 1 kommentar

Sort skærm efter opstart. Lenovo Pc

Hej
Hat et problem med min Lenovo, når jeg starter den op. Den starter op viser Lenovo,  så går den til de prikker. Der der køre rundt i en cirkel som om den loader. Det tager med lang tid at komme igennem. Men når den endelig er færdig, blive skærmen helt sort. Dog kan jeg stadig se musen og logge ind men skærmen er helt sort.
Avatar billede INK Ekspert
30. maj 2017 - 20:06 #1
Kunne være et driver problem efter en opdatering. Har du mulighed for at tilslutte en ekstern skærm? den vil muligvis virke. Så kan du se hvad der foregår og installere seneste driver fra producentens hjemmeside. Kan måske ske gennem Lenovo update, men ellers må du aflæse hvilket grafikkort og finde driveren selv.