Avatar billede Lasse Praktikant
01. maj 2017 - 21:39 Der er 4 kommentarer

Problem med CS GO

Hej
jeg har et problem min computer kører CS GO perfekt eller næste for efter 5-10 min går den ud og jeg må nød til at hive stikket ud for at få den til at reagere igen nogle der kan hjælpe?
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 02:14 #1
hvad med varme i din pc ? hvis cpu er for varm, brænder alt sammen..
hvad er temperaturen ?  du kan hente et program der viser det, til din pc/model/cpu
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 08:21 #2
Jeg har et lignende problem men med diablo - hos mig er det så, at pcen går i dvale/slumre/låseskærm fordi jeg ikke rører ved noget - så skal jeg slukke pcen brutalt - kan det være fejlen?
Ellers som sidwave siger - varmen
Avatar billede Slettet bruger
02. maj 2017 - 11:25 #3
#1 find et program der kan vise varmen i cpu kernen
#2 gå i kontrolpanel, og slå ALLE former for strømstyring fra
#3 gå i BIOS og slå ALLE former for strømstyring fra

hvis den i bios er sat til at spare strøm på usb, harddisk osv, sidder den og tænder og slukker (mikrosluk), det kan få den til at fryse eller alt muligt mærkeligt kan ske (tænder og slukker netkortet osv)
Avatar billede Lasse Praktikant
05. maj 2017 - 15:54 #4
kan du skrive en guide til at hjælpe med bios?