Avatar billede mronet87 Forsker
05. januar 2017 - 12:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Skype - Lukket ned for betalings services

Hej alle Eksperter

Nu har jeg for 2. gang fået lukket ned for min Skype konto, hvor jeg slet ikke kan logge ind på min computer via klienten og har geninstalleret Skype 2 gange.

Jeg har prøvet det før, hvor jeg havde en Skype mananger og 3 Skype profiler, hvor der har været penge på. De blev alle lukket for betalings services og Skype Support kunne ikke finde ud af det.

Nu sker det pludselig igen. Kan ikke logge ind via programmet, men kan fint logge ind via. google crome? I og med at jeg har prøvet at lave min kode om, da jeg ikke kunne logge ind. Så er min egen konto lige pludselig blevet lukket for betalings services - Så den har jeg helt droppet.

Nu kan jeg så slet ikke logge ind via klienten - Dvs. oprette en ny konto.

Printscreen: http://billedeupload.dk/images/o2RFO.jpg
Avatar billede claes57 Ekspert
05. januar 2017 - 15:42 #1
afinstaller app.
start stifinder og slå visning af skjulte filer og mapper til (fanebladet Vis - helt til højre er indstillinger, og i den vælger punktet, og i det nye vindue vælger du igen fanebladet Vis, og sætter prik i 'vis skjulte filer, mapper og drev')
gå til C:\Users\[dit brugernavn]\AppData\Roaming
slet der mappen \Skype
genstart pc
hent skype igen og log ind din egen konto i programmet (skal ikke oprettes, da du har en konto hos dem i forvejen)
test.
Avatar billede mronet87 Forsker
05. januar 2017 - 16:51 #2
Det hjalp desværre ikke: http://billedeupload.dk/images/WLqah.jpg
Avatar billede claes57 Ekspert
05. januar 2017 - 17:17 #3
har du prøvet med dit login-navn og så de adgangskoder, du har brugt senest via chrome? evt et par af de ældre koder - og ikke nødvendigvis dit login-navn, men email.
Avatar billede mronet87 Forsker
05. januar 2017 - 19:32 #4
Jeg har skrevet til Skype support. De må have blokeret min computer. For jeg kan sagtens logge ind på andre og hvis jeg logge ind via. en browser eller min mobil med samme oplysninger.
Avatar billede claes57 Ekspert
05. januar 2017 - 20:14 #5
deres support har nok en åben sag fra sidste gang, du var der. Skype er i øvrigt opkøbt af microsoft, så i sidste ende, er det dem og windows, der har et problem.
Avatar billede mronet87 Forsker
07. januar 2017 - 14:43 #6
Nu har jeg formateret min computer og så virker Skype igen. Men min Skype med betalings services tilknyttet har jeg opgivet. Så må jeg jo bare oprette en ny.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2017 - 15:05 #7
skype med betaling... hvis du kan tilgå den via browser, så burde den også kunne bruges. Ingen grund til at parkere et beløb på den konto.
Avatar billede mronet87 Forsker
07. januar 2017 - 15:56 #8
Tro mig. Jeg har gjort alt for at få dem åbnet igen, men Skype support forstår ingenting.
Har mistet 5 kontis, fordi at jeg har prøvet at logge ind på Skype for mange gange.
Avatar billede claes57 Ekspert
07. januar 2017 - 16:51 #9
så må du lære at styre brugernavn/adgangskode så du ikke logger på med forkerte data.
Avatar billede mronet87 Forsker
07. januar 2017 - 20:00 #10
Kære Claes57, alle koderne er ens og du må lære at lade vær med at svare på spørgsmål om Skype Manger. Du aner åbenbart intet om det, når det er en Skype Mananger som råder over flere brugere.

Løsningen er her: opret nogen nye mails og skype kontis og nedskriv / donere beløbet til Microsoft i stedet for at skrive med deres suppoet.
Det er langt hurtigere for at få gang i forretningen igen eller skrift til et andet softphone system.