Avatar billede kurtba Ekspert
01. januar 2017 - 01:42 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Mindre TV med smart tv indbygget

Sønnike er på udkig efter et tv med smart funktion. Det skal dog være på max 26", og så begynder det åbenbart at knibe.
Elgiganten har ikke nogen. Jeg har søgt lidt og fundet et par stykker - men dem kan man så ikke købe nogen steder mere.
Nogen forslag?
PS: Det skal være med indbygget smart, ej noget med streaming/casting fra pc eller tablet.
Avatar billede INK Ekspert
01. januar 2017 - 02:17 #1
Har du overvejet Chromecast eller Apple TV.
Avatar billede store-morten Ekspert
01. januar 2017 - 04:48 #2
Elgiganten:

Samsung Serif 24'' Full HD Smart TV UE24LS001A - hvid. 5 499,- kr.
Forventet på lager: 17-01-17

http://www.elgiganten.dk/product/tv-radio/fladskarms-tv/UE24LS001AUXX/samsung-serif-24-full-hd-smart-tv-ue24ls001a-hvid
Avatar billede nfssister Forsker
01. januar 2017 - 11:32 #3
Jeg kan finde mange hvor ordet smart kommer i overskriften, men de understøtter ikke engang Netflix, og antager det er det du skal bruge.

Hvis jeg var dig, vil jeg kigge på et 26" med Full HD, ala det oven over og så smæk et Apple TV 4 på. Det kan gemme apps, og kan fungere selvstændigt, uden telefoner og computere.

alternativt, gå op i 32", er ikke så meget større end 26", og der har du rig mulighed for rigtig fuldblods Smart TV
Avatar billede kurtba Ekspert
01. januar 2017 - 19:52 #4
Tv.et skal hænge i et køkken og det er udelukket, at det kan være større end 26", på grund af  væggen.
Som jeg skrev vil han ikke streame eller caste  fra hverken Chromecast eller apple tv, da det også skal betjenes af mindre børn. Nogle mener så, at mindre børn godt kan bruge det, men det er udelukket her.
#2 tak for forslaget - men det må da vist være lavet af guld!
Det var godt nok dyrt for sådan  et lille fjernsyn.
Nå vi leder lidt videre og ellers må han nøjes med at fortsætte med det, han har nu.
Avatar billede kurtba Ekspert
03. januar 2017 - 15:19 #5
Det ser desværre ikke ud til, at nogen har den helt rigtige løsning, men jeg markerer som løst hos store-morten, da han kom med en løsning. At sønnike så synes, at den er for dyr, kan han jo ikke gøre for.
Avatar billede store-morten Ekspert
03. januar 2017 - 15:42 #6
Ja, det beskrives også med dyre ord:

Kombinerer funktionalitet og høj kvalitet fra Samsung med unikt design, der er både retro og moderne, så det komplimenterer dit hjem.

Og:
Unikt design: Den anerkendte designduo Ronan og Erwan Bouroullec har tilført minimalistisk og simpelt design til Samsung ? resultatet er Samsung Serif som adskiller sig betydeligt fra andre fladskærme. Formen følger funktionerne i alle aspekter. Det smarte design lader dig bruge fladskærmen som hylde til bøger eller nipsgenstande. Designets minimalisme og elegance fuldføres af et magnetisk bagcover, der diskret skjuler alle udgange og ikke går på kompromis med Serif?s rene finish.