Avatar billede nemlig Professor
22. december 2016 - 08:20 Der er 6 kommentarer

Billig Windows10 på eBay

Hejsa.
Jeg læste et andet sted, at det er muligt at købe meget billige OEM-versioner helt lovligt på eBay. Noget med at lovgivningen i Tyskland giver mulighed for billig Win10 i tyske butikker.
Jeg kan finde dem helt ned til omkring 75 kr.
Jeg har lige købt alle stumperne til en ny PC og søger derfor en billig Win10.

Nogen der har erfaring med det, og er det muligt at vælge dansk sprogpakke?
Avatar billede Poko1 Ekspert
22. december 2016 - 08:37 #1
Måske du kan finde ud af det med sproget ved hjælp af dette?
https://billedeupload.dk/images/3KpzW.png
Avatar billede Richard Thune Forsker
22. december 2016 - 09:56 #2
Jeg har købt en licens gennem Amazon Tyskland, det var ikke så billigt men billigt nok.
De sendte kun licens mærkaten i et brev og så downloadede jeg selve Windows fra Microsoft.
Det virkede fint med en Dansk Windows 10.
Avatar billede nemlig Professor
22. december 2016 - 10:56 #3
# Tak for input. Fik du produktnøglen med det samme eller måtte du vente på brevet?
Avatar billede Richard Thune Forsker
22. december 2016 - 11:34 #4
Jeg fik først Licensen med brevet.
Avatar billede Richard Thune Forsker
22. december 2016 - 11:53 #5
Jeg kan godt være lidt for kortfattet.
Her er hvor jeg downloadede
https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10ISO
Da ISo'en indeholder både home og pro versionen er det produktnøglen der bestemmer hvad du får så du kan ikke installere før du har den.
Avatar billede nemlig Professor
22. december 2016 - 12:24 #6
#5 hmmm, mener ellers at jeg kan installere Windows via linket uden produktnøglen. Så har jeg 1 måned til at registrere nøglen.