nu tror jeg at jeg har misforstået..
du kan bruge winfinans gratis, eller andre, de kan det hele og det er ordentligt. programmerne er ofte gratis, op til 1000 posteringer pr år
også dinero.com, du skal ikke betale før du bruger alle mulige smarte ting..
det kan nemt klare et 1 mands firma med under 1000 posts om året, koster ikke noget.
www.dinero.dkog der er "summa summarum", det bruger min ven i sit 1 mands IT firma.
hvis du sel vvil lave dit eget , ligesom du har nu, så få fat i et regneark/office kursus i en bog, biblioteket ?
der er ikek nogen her der vil/gider, lave noget, medmindre de får penge (eller er totalnærder) :) - jeg giver bare et råd... alle kan finde ud af det, du mangler bare det hæfte/den bog. i sin tid lavede IDG et hæfte pr ting, men folk køber ikke noget mere... sig på biblioteket at du sæger en Microsoft Office bog ? jeg ved de har noget. husk, Open office, kan det samme, gratis. regneark fungerer på den samme måde, så ligemeget om du har MS office eller andet. :)