Avatar billede Valle Praktikant
11. december 2016 - 23:45 Der er 3 kommentarer

Skrat i højttaler

Hej

Kan jeg få et tip om, hvad der kan være galt med min 1 år gamle HP bærbare eller mit modem, da den er begyndt at skratte i højttaler, når jeg vil bruge Skype og ind i mellem, når jeg logger af og slut-lyder kommer, men ikke hver gang.

Min søn som jeg snakker med i udlandet 1 gang om ugen, bad mig så om at slukke for det hele incl. modem og trække netstikket ud, tælle til 10, sætte det i igen og tænde for det hele igen.

Så er der ingen skrat, men det er som om det kommer igen i løbet af ugen, hvor jeg så skal igennem proceduren igen.

Det er svært at fejlmelde min bærbare eller modem til Waoo, når fejlen ikke kan genskabes hele tiden.

Jeg vil se frem til lidt forslag - Laila
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2016 - 00:10 #1
Skrat i højttaler opdater lyd driver ?

reset router /modem
Avatar billede Slettet bruger
12. december 2016 - 08:09 #2
prøv evt. også at opdatere grafikkortdrivere - på nogen modeller kan grafikkortdriveren også påvirke lyden (især med hdmi-stik)
Avatar billede Valle Praktikant
12. december 2016 - 18:15 #3
Mange tak for svar, det prøver jeg