Avatar billede jokajula Juniormester
15. november 2016 - 07:44 Der er 5 kommentarer

Min bærbare computer vil ikke oplade

Den vil ikke oplade.
Avatar billede Mikael Ekspert
15. november 2016 - 07:52 #1
Er måske en defekt lader eller et defekt batteri..

Prøv at slukke din computer.. Tag laderen fra.. Tag batteriet ud.. Sæt laderen til igen.. Start computeren.

Hvis den kan starte op uden batteriet, så virker laderen.. Og batteriet er sikkert kaput.

Kan den ikke starte uden batteriet, så er laderen nok kaput. Og batteriet måske ok.
Avatar billede Poko1 Ekspert
15. november 2016 - 08:23 #2
Prøv at gå i Enhedshåndteringen klik på Batterier og Højreklik  på
Microsoft ACPI kompatibel Kontrol Metode Batteri registrerede enhed, og vælg Fjern.
Klik derefter på Batterier og på søg efter Hardwareændringer!
https://billedeupload.dk/images/pvsTS.jpg
Avatar billede Slettet bruger
15. november 2016 - 09:56 #3
du skriver ikke hvorfor en pc du har  www.youtube.com/watch?v=fTx1g89MkNE
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2016 - 03:48 #4
batteri i stykke ?
lader i stykker ?
kondensatorer ved strømstik i computer i stykker ?

så er der ikke flere muligheder
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2016 - 09:57 #5
filback fra jokajula