Avatar billede Orbit Praktikant
06. juli 2016 - 01:23 Der er 4 kommentarer

Skærmkort fungere ikke får skærmen til at fryse

Mit skærmkort (GeForce GT M750) er holdt op med at fungere. Når jeg aktivere det, så går der højest 10 sekunder før hele skærmen fryser.

Den eneste måde jeg kan komme til at bruge computeren på igen, er ved at genstarte den i fejlsikrettilstand og deaktivere skærmkortet.

Jeg har prøvet at opdatere driveren til den et utal af gange. Jeg har Win10.

Nogle forslag til hvad der muligvis kan være galt, og hvad jeg skal gøre ved det?
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2016 - 08:29 #1
næ, når elektronk dør, så dør det. evt. får det ikke strøm nok pga din strømforsyning er defekt, ellers må du vel sande, at kortet er stået af.. ?
06. juli 2016 - 12:13 #2
Er du 100,000000  procent sikker på at din driver er den rigtige ?

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
06. juli 2016 - 12:23 #3
Har du hentet driveren fra Geforce hjemmesiden, eller er det bare Windows' egen?
Siden hvornår virker den ikke mere - har du gjort noget særligt inden den døde? (som at opgradere driveren til den, eller til Windows?)
Jeg har her en direkte link til noget driverværk - det er den nyeste driver, men det kan også være, at du skulle forsøge dig med en ældre udgave? (denne er fra starten af juni)
http://www.geforce.com/drivers/results/103915
Avatar billede 220661 Ekspert
06. juli 2016 - 16:00 #4
Ja måske en ældre driver, og samtidigt også at deaktivere at Windows tjekker driveren for signering fra Microsoft. Har været udsat for dette et par gange.
https://www.youtube.com/watch?v=71YAIw7_-kg