Avatar billede LiquidForceDk Praktikant
04. juli 2016 - 23:38 Der er 2 kommentarer

Lenovo IdeaPad Y500 Ultrabay?

Hey, jeg overvejer og opgradere mit ene GeForce GT 650M med et ekstra GeForce GT650M SLI, da min bærbar er begyndt og havde det svært med de nye spil, men vil denne upgrade gør at jeg kan spille mine stil i en højere grafikinstilling.
Altså gør to af de samme grafikkort min spiloplevelse mere glidende?
Avatar billede CRKrogh Ekspert
07. juli 2016 - 18:06 #1
SLI vil som regel give dig højere performance, men det er ingen garanti - der er spil, der ikke kan hitte ud af SLI.
Avatar billede G0AZ Praktikant
30. september 2017 - 15:24 #2
Hej jeg har selv sli og den bliver meget hurtiger i næsten alle spil dog er der få spil som ikke bliver ret meget bedre som fx playersunkown´s battleground`s men jeg ville gøre det hvis du kan finde et billigt kort et sted