Avatar billede N.A Praktikant
26. juni 2016 - 10:47 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Energon 650W

Jeg har en Energon 650W strømforsyning den har en omskifter bag på
L  A  H  Skal den stå på L eller A eller H
VH
N.A
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2016 - 11:30 #1
Hej.
Bogstaverne bagpå er hvordan den indbyggede blæser skal køre.
L står for low der gør at blæser kører langsomt
H står for high der gør at blæser kører hurtigt hele tiden
A står for automatisk der ændrer hastighed alt efter belastning.
Jeg ville selv vælge automatisk. (A)
Mere info om det her:
http://www.edbpriser.dk/stroemforsyning/inter-tech-energon-eps-650w-id-794052.aspx
Avatar billede 220661 Ekspert
26. juni 2016 - 11:32 #2
Sakset fra linket:
A powerful 650W power supply with silent 120mm fan and best features inside
Active PFC provides higher efficiency
Additional switch on the backside allows controlling fan speed manually between "High", "Low" and "Automatic" to adjust the fan speed individually