Avatar billede Thegamez color Praktikant
05. juni 2016 - 11:58 Der er 2 kommentarer

Vil gerne ha en fin nok pc til at optage minecraft med fin nok fps og at bare spil csgo uden lag

Vil gerne ha en fin nok pc til at optage minecraft med fin nok fps og at bare spil csgo uden lag.

så ved ikke om at en max bite kickstarter  kun vær god nok så vil spørge jer
http://sharkgaming.dk/gamer-computere/max-bite-series/max-bite-kickstarter
Avatar billede Slater Ekspert
05. juni 2016 - 18:57 #1
Også kun lige.

Onboard grafikkort er næsten altid meget dårlige, men heldigvis er det ikke særlig krævende spil, du nævner. Ifølge denne video vil et HD530 kunne få gennemsnitligt 75 fps i 1080p, high settings i CS:GO, og det er fint nok, men også kun fint nok. Skal du spille mere krævende spil end det, så kan den ikke længere trække det.

Hvis jeg var dig, ville jeg lige give lidt mere, og få en maskine med et ordentligt dedikeret grafikkort, som f.eks. denne: https://www.mm-vision.dk/vision-familie-pc
Der er samtidig en SSD i, så selvom diskpladsen er mindre, er den meget hurtigere.

Den vil holde meget længere, og dermed være billigere i det lange løb.
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
05. juni 2016 - 19:49 #2
Et andet argument er at i3 processoren som er i det system som du linker til ikke er meget værd når / hvis du skal arbejde med videoredigering af de videoer du optager.

Her ville jeg gå op til en i5 cpu. Enten det system som Slater anbefaler, eller også et system som dette der både har ssd + 1 gb almindelig disk (de der optagelser fylder meget): https://www.fcomputer.dk/?show=system_show&systemlinkid=151738