Avatar billede Nin Novice
04. juni 2016 - 22:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Philips SHB3060 trådløse bluetooth høretelefoner + Windows XP

Jeg har netop købt SHB3060 trådløse headphones fra Philips. De er med Bluetooth.

De virker fint på tablet og mobil.

Men når jeg forsøger at koble dem til min bærbare, så kan den ikke automatisk finde driveren til dem. Jeg har tilsluttet et lille Bluetooth-USB-stik og kan sagtens finde enheden (headphones) under 'Enheder og printere'. Men den giver kode 28 ved fejlfinding.

Mvh.

Nin :)
Avatar billede Slettet bruger
09. juni 2016 - 15:09 #1
Windows XP understøttes ikke længere.
For denne her skal du enten installere nyere Operativ System ved at skaffe Gendannelses Disc fra producenten.
Eller aflever den til IT forretning der vil kunne installere nyere udgave and Styresystem, derfra vil du kunne bruge dit høretelefon efter hensigte, dog kræves det at du har Bluetooth på dit pc.
Avatar billede Nin Novice
10. juni 2016 - 10:59 #2
Tusind tak for svaret, Jørgen! :)