Avatar billede L.m. Albrechtsen Praktikant
04. juni 2016 - 13:08 Der er 7 kommentarer

ny pc med win 10 opfører sig meget underligt

Hejsa.
Jeg har næsten lige fået ny computor og bruger den kun til at surfe nyheder og spille på kom og vind. Den er nu begyndt at opføre sig underligt; den låser tit skærmen så jeg kun kan flytte markøren, men der sker ikke noget. Sådan kan den stå nogen gange længe, andre gange meget kort og andre gange kan jeg være heldig at kunne komme i joblisten og lukke programmer ned den vej. Den gør det både i IE og Firefox

Har nogen noget forslag til hvad det kunne være? Jeg hælder mest til at det er Win 10 der er noget galgt med. Jeg årøvede at gendanne den forleden til fabriksindstilninger, men lige lidt hjalp det...

Kom frisk da jeg er ved at bliver sindsyg

de bedste hilsner
Avatar billede perhol Seniormester
04. juni 2016 - 13:49 #1
følger
Avatar billede lars_computerworld Seniormester
04. juni 2016 - 16:22 #2
Servicebesked til #1 / Perhol: Vi har på det nye Eksperten lavet en ny funktion, som gør at man kan følge / stoppe med at følge et spørgsmål ved at klikke på en boks lige under tråden.

Det skulle gerne gøre det lettere.

/servicebesked off :-)
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2016 - 17:21 #3
Har du selv installeret programmer? Hvis ja, prøv at opdatere driverne. Hjælper det ikke, så prøv at afinstallere programmerne og se om det hjælper. Jeg kan anbefale Revo uninstaller, den findes også som gratis version. http://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Computeren er næsten ny, skriver du. Hvis problemet ikke skyldes noget du selv har installeret, er det måske en god ide, at benytte garantien.
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2016 - 18:00 #4
#2 I "gamle dage" lavede vi en "tomt" indlæg for at følge tråden. Fint der nu er en dobbeltrettet boks hvor man både kan til og fravælge :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
04. juni 2016 - 18:32 #5
Tror måske det er en bærbar der tales om? Er problemet det samme om det er trådløst eller på kabel du bruger browserne?
Avatar billede Thegamez color Praktikant
05. juni 2016 - 12:23 #6
Gør den kun når du er på firefox og IE men gør den os det når du bare spiller forelspelt csgo minecraft??
Avatar billede L.m. Albrechtsen Praktikant
11. juni 2016 - 18:49 #7
det er en stationær , all in one pc fra acer. den gør det på alle vrowsere , men mest på mozilla. Har kontakt til acer, men tænkte jeg lige ville høre herinde om der var nogen gode råd. Jeg har ikke installeret nogen andre programmer end det den kom med og så selvfølgelig Java så jeg kan spille på kom og vind, men ellers ikke. Jeg bruger den kun til at surfe nyheder og så spille Ludo... :)