Avatar billede riisras Novice
10. maj 2016 - 11:13 Der er 4 kommentarer

Computer starter nogen gange op.

Hej allesammen.
Jeg købte min sationærer computer for 3 år siden og den har virket fejlfrit. Indtil for omkring en måned siden, når jeg starter den op begynder blæserne at spinne men det er ligesom om at computeren går i dvale og der er intet signal på skærmen. Men så nogen gange efter jeg har genstarter den 10-20 gange så virker den og alt er normalt. Er der nogen der har en ide om hvad der sker?
Avatar billede Slettet bruger
10. maj 2016 - 13:15 #1
det kunne være grafikkortet som har rykket sig løs.
åbn den og sikr dig at alt sidder fast.

når den gør sådan kan det også betyde at strømforsyningen er færdig.
Avatar billede riisras Novice
10. maj 2016 - 13:24 #2
Har prøvet at pille alt ud og sætte det i igen.
Avatar billede 220661 Ekspert
10. maj 2016 - 16:01 #3
Det kan også være at Windows lukker forkert ned og ikke bliver afviklet færdigt før den lukker. Så kan der være strøm på noget hardware til næste gang du starter. Og så vil den ikke starte op.
Prøv at tage strømmen af den, og hold startknappen nede i over 10 sekunder.
Genmonter strøm og prøv så at starte.
Starter den så?
Avatar billede riisras Novice
13. maj 2016 - 09:40 #4
Vil Jeg prøve