Avatar billede jeanne Nybegynder
24. april 2016 - 14:18 Der er 1 kommentar

Hjælp til conditional formatting

Jeg skal have lavet en conditional formatting, men ved ikke hvordan jeg skal få lavet den, da den overstiger mit "normale" brug af conditional formatting.
I række 2 har jeg afgangsby, række 3 modtagerby, række 5 har jeg containerstr og række 4 har jeg leverandør. Fra række 8 og nedefter har jeg priser fra de forskellige leverandører per dato. Jeg vil gerne have en conditional formatting der kan hjælpe mig med at finde den billigste pris på samme afgangsby, modtagerby og containerstr, og derved farve cellen grøn til eksempel.
Håber der er nogen der kan hjælpe mig.
Avatar billede natkatten Mester
24. april 2016 - 14:52 #1
Hmm, jeg tror ikke, at jeg helt forstår layoutet på dit regneark. Måske kan du uploade et eksempel til brug for os? F.eks. på gratisupload.dk