Avatar billede Gjerulff96 Nybegynder
15. marts 2016 - 21:14 Der er 1 kommentar

Kortslutning?

Min stationære pc har virket fint siden jeg byggede den i vinters. Jeg prøvede så idag at sætte den større kabinet blæser til bundkortet for at se om blæseren overhovedet virkede da jeg aldrig har haft den i brug. Dem fungere og der skete ikke noget. Da jeg så slukkede pc og prøvede at starte den igen, kunne den ikke starte, kun blæseren starter et par millisekunder men går ud, det virker som en kortslutning, men hvor? Og hvad er lige sket?

PS. Kom til at sætte blæseren til imens pc var tændt
Avatar billede klavil Seniormester
09. april 2016 - 00:30 #1
det kunne tyde på dit bundkort er røget sig en tur. Tror ikke det er din cpu.
Har du mulighed for at teste i en anden computer, for at finde fejlen. Bundkort er meget følsomme og det kan tyde på at en af dine strømførende tråde er ødelagt :(