Jeg har en Samsung mobiltlf. som er helt ny. Vi kan bare ikke komme ind i den fordi den stopper i opsætningen hvor vi skal indtaste oplysninger til Google konto. Oplysningerne er korrekte, men den godtager det ikke. Samsung sender os til Google, og Google kan ikke hjælpe? Hvad gør vi nu? Jeg har prøvet at resette tlf. ved at gå i menuen fra "hjem knap og power knap". Det hjælper heller ikke.
Jeg har prøvet det du foreslår og den sletter sikkert også alle data, men når jeg tænder for den igen, kommer den til google kontoen som skal udfyldes. Derfra kan jeg ikke komme videre. Jeg har tjekket andre steder at pw til google konto er korrekt.
Jeg har nu haft fat i Google, som siger at de ikke kan gøre noget? Dvs. at jeg står med en sprit ny tlf som kan smides i skraldespanden, fordi jeg ikke kan komme forbi Googles pw indtastning. Så jeg vil høre om der er andre måder at resette tlf, udover den metode som stein90 giver, den har jeg prøvet og det hjælper ikke.
Vi har prøvet at indtaste flere mulige passwords til google, men den vil ikke videre. Jeg vil jo gerne forbi den skide google konto, men det kan man ikke :-( Bor i Viborg.
Man kan ikke komme forbi den googlekonto du omtaler, uden at logge på, med den rigtige adresse og tilhørende kode, fordi telefonen er "låst" til kontoen. Fordelen er, at hvis telefonen bliver stjålet, er den ubrugelig for tyven efter en hard reset. Ulempen er så, hvis man, som du åbenbart har, glemmer koden og/eller adressen på den googlekonto telefonen er låst til. Jeg sidder selv med et tilsvarende problem med en telefon, som er indleveret af en medarbejder, som ikke kender den konto, der er blevet brugt på telefonen. Telefonen er dermed ubrugelig for organisationen! :-/ Det er ikke lykkedes mig at finde en workaround!
Også min mobil er næsten ny og nu ubrugelig! "Stjålet af Google", vil jeg påstå. Deres hjælp er håbløs og ubrugelig; f.eks. hjælper det mig ikke ret meget, at de sender en oplåsningskode pr. sms til den telefon, som jeg ikke kan logge mig ind i. De sender mig på denne måde direkte i armene på Apple. Selvom jeg svarer rigtigt på alle deres kontrolspørgsmål, siger de bare tak - men desværre kan vi ikke tro på dig. SKOD.
Janni C? fik du løst dit problem med din tlf? jeg sidder netop med det samme problem med min ny samsung s7 edge. kontakt mig gerne på 31390336. skriv en sms hvis jeg ikke kan kontaktes. :) tak
Hej Jeg er også i samme båd, har makket hele dagen og kan ikke huske min g-mail så jeg er også låst fast. Efter at måtte lave en hard reset på den, Min tlf er også en samsung s7 fra november sidste år,og jeg er ret ked af at måtte smide den ud allerede nu. Var det nogen der har nogen idé om hvad man kan gøre OM der er noget at gøre..
Nogen der har fixet problemet? Står i samme situation. Har spurgt hos Samsung, de har sagt at de skal lave et "kill switch" men at de skal bruge en kvittering som jeg selfølgelig ikke har.
klag over de sikkerheds pis til google næste gang i køber en ny flot telefon som er al for dyrt så lad vær med at lave så mange koder eller skriv koden og mailen mere enkelt eller gå uden om det jeg hader alt det sikkerhed der er ganteret en udvej for at komme forbi det held lykke med det
Synes godt om
Slettet bruger
14. maj 2019 - 05:11#18
jeg tror ikke den telefon er ny... der er repareret eller stjålet
Synes godt om
Ny brugerNybegynder
Din løsning...
Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.