Avatar billede 1Dorte Guru
10. marts 2016 - 20:46 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Make MKV og ekstern bluray disc

Hej
Jeg har rippet nogle dvd med programmet Make MKV. Jeg vil også gerne rippe nogle blu-ray disc. Jeg har et ekstern blu-ray, men kan ikke finde drevet i Make MKV.
Hvad gør jeg?

Hilsen
Dorte
Avatar billede Blueeyez Mester
11. marts 2016 - 10:12 #1
kører du makemkv med administrator rettigheder?
Avatar billede 1Dorte Guru
11. marts 2016 - 10:24 #2
Jeg har downloaded det gratis program, og så er jeg gået i gang uden at ændre noget som helst. Så jeg har nok ikke administrator rettigheder.

Hvordan kan jeg se det? Og hvordan kan jeg evt. ændre det?
Avatar billede Blueeyez Mester
11. marts 2016 - 14:28 #3
højreklik på programmet og vælg kør som administrator
Avatar billede 1Dorte Guru
15. marts 2016 - 15:44 #4
Beklager min lange svartid.
Jeg synes ikke det gør nogen forskel, om jeg vælger at køre programmet som administrator.

Jeg prøvede at åbne en fil"MovieObject.bdmv". Så skriver MakeMKV Beta:
"Mappe "G:" virker som om det er rodmappe på det optiske drev, men drevet kan ikke tilgåes af programmet. Handlingen vil sandsynligvis mislykkes.
Jeg kan vælge OK. Programmet tænker og nederst i programmet står:
"Krypteringsnøglen for denne skive er ukendt - vedeo kan ikkk dekrypteres. Skvien kunne ikke åbnes."

Håber du kan hjælpe mig.