Acer eRecovery går i stå
Hey.Er ikke helt sikker på at dette er rigtig kategori, men prøver alligevel.
Jeg er endt i temmelig store problemer:
Jeg har en acer som med tiden er begyndt at køre meget tungt, og defor lavede jeg, efter Acers egne foreskrifter, 3 genoprettelses disketter med eRecovery. Dette forløb uden problemer, og jeg bad også programmet om at lave en backup af alle dokumenter. Den skulle ligge på c: backup.
Og jeg har også oprettet en backup dvd med programmer og drivere.
Nu har jeg prøvet at genoprette pc'en 4 gange, og hver gang går den i stå ved 99%
Jeg har kunnet læse mig til at det er et kendt problem, og at det formodentlig er fordi der er beskadigede områder på harddisken, og at man skal køre chkdsk, og at dette vil slette alle data på pc'en og dermed også den backup af alle dokumenterne der er lavet. Hvad gør jeg?!
Styresystemet er, eller var, win 7 home premium
Kan man hente backup filen ud uden styresystemet?
Kan man køre chkdsk når man booter?
Jeg har virkelig brug for hjælp, da jeg ikke vil miste de data der, forhåbentlig stadig, ligger på disken.
Vh.
Morten