Avatar billede Steen-Lay Nybegynder
05. marts 2016 - 09:24 Der er 2 kommentarer

Nulstilling af windows 10

Jeg blev bedt om, at stille computer tilbage til tidligere tilstand. Computeren gav mig valget, at nulstille computeren enten delvist eller helt og jeg valgte delvist. Computeren gik ned med blå skærm og kunne kun lukkes. Computeren er en asus med oprindlig W 7, der er opgraderet til W 10.
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2016 - 09:37 #1
Hej og velkommen til
Hvilken Asus er der tale om?
Har du efter du har opgraderet opdateret de drivere der er tilgængelig for Win 10 på denne pc?
Har du en ide om hvilken hardware/program der er skyld i at den hænger og går i blå skærm?
Avatar billede 220661 Ekspert
05. marts 2016 - 09:45 #2
Havde selv en Acer Ferarri 5000 der gik i blå skærm når den skulle lukke ned. Det viste sig det var hardware i computeren der ikke rigtig ville virke med Windows 10. Heldigvis var det hardware jeg ikke skulle bruge, og når jeg havde deaktiveret denne hardware forsvandt den blå skærm. I samme omgang, så deaktiverede jeg også driver signering i Windows 10:

https://www.youtube.com/watch?v=71YAIw7_-kg