Avatar billede HanneNJensen Nybegynder
28. februar 2016 - 01:26 Der er 6 kommentarer

skrivebeskyttet ???

Hejsa...

Jeg har en usb-nøgle på 1 terabyte som er skrivebeskyttet men jeg kan ikke få fjernet skrivebeskyttelsen....
så jeg håber at i har nogle ideer da jeg har prøvet de fleste
Avatar billede Blueeyez Mester
28. februar 2016 - 08:07 #1
du mener vel en ekstern harddisk? Mindes ikke at man kan købe sådan nogle usb nøgler..

prøv den i en anden pc hvis muligt eller anden usb port i pcen...
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 08:47 #3
HanneNJensen
Hvad fortæller disk håndteringrn om formaterings format ?
Avatar billede 220661 Ekspert
28. februar 2016 - 09:07 #4
HanneNJensen
Tænker på om der kan være et krypteringsprogram der skal installeres før men kan få tilgang til usb pind.

Måske der skal lidt flere oplysninger om usb pind om hvad den hedder og hvad der følger med af software til den?

Det vil give poko1 flere muligheder for at løse dit problem :-)
Avatar billede Poko1 Ekspert
28. februar 2016 - 10:13 #5
Prøv at køre CMD som Administrator og følg tegningen!
http://web.gratisupload.dk/f/8v185w7xb9/full
Avatar billede Wally73 Mester
28. februar 2016 - 10:54 #6
Nogen USB-pinde kan krypteres og så er der et program fra producenten der skal åbne op igen.

Andre USB-pinde kan sættes til skrivebeskyttet og nogle af disse sælges desværre som almindelige USB-pinde uden denne feature "aktiveret", men af underlige årsager så lykkedes det nogen gange at aktivere den alligevel. :(