Avatar billede dph Nybegynder
21. februar 2016 - 13:38 Der er 1 kommentar

Professionel Bærbar til Autocad / ingeniør

Hej Eksperter

Jeg har tidligere haft gode erfaringer med indlæg her.

Jeg er byggeleder på et stort byggeri, og skal arbejde med 3d Autocad tegninger på byggepladsen midt inde i bygningen, hvor 3d modellerne af f.eks. rør skal kontrolleres for placeringer i bygninger mv.
Samtidig beregner jeg mange tilbud, så skal bruge et fuldt tastertur med tal i højre.

Jeg har set på Lenovos W550, den indeholder et Nvidia Quaddro graffikkort.
Men jeg bliver i tvivl da nogle anmeldelser siger den kan løfte noget af arbejde som professionelt CAD tegninger.

Jeg havde stillet følgende krav.
God kvalitetsskærm
Lang batteritid
Fuldt tastertur
3/4G modem indbygget
Autocad understøttelse
Kvalitets materialer
forholdsvis mobil / kg

Jeg ved I får mange af disse indlæg, men jeg har ledt og kan ikke finde noget som rammer den samme beskrivelse, og dateringen af indlæg er jo væsentlig da vi er i 2016.
22. februar 2016 - 15:48 #1
du kunne prøve at kikke på HP's Z-book serie.