Avatar billede MrLiljegren Nybegynder
16. februar 2016 - 00:40 Der er 4 kommentarer

Tastatur virker kun halvt

Hej

jeg har har et problem med mit keyboard da nogle af mine taster ikke virker mere.

Det sker således at jeg ikke er hjemme og i det tidsrum spilder min kæreste vand i computeren, så hun slukker den med det samme.

jeg kan herefter ikke bruge op til flere as tasterne. sådan som enter og back-space.

ville det være nok evt at få et nyt tastatur, eller skal computeren sendes til prof der kan kigge på den ?

Tak på forhånd :)
Avatar billede Wally73 Mester
16. februar 2016 - 01:20 #1
Det er som regel kun tastaturet.
Er det en stationær, så er det ca. 100kr.
Er det en bærbar, så kan det være alt fra 100-2000kr.
Avatar billede kurt54 Ekspert
16. februar 2016 - 01:41 #2
Jeg ville lade den stå lidt lunt og tørre - er det rent vand skulle der være gode chancer for det går.

Jeg går ud fra det er en bærbar ellers er et nyt tastatur meget  billigt.

Skal du sikre data eller til nøds bruge den vil et løst USB tastatur sikkert virke OK også på en bærbar. Man kan sagtens have 2 tastaturer på samtidigt.
Avatar billede Poko1 Ekspert
16. februar 2016 - 08:33 #3
Tastatur til din Bærbare kan købes Her!
http://shop.notebookonline.dk/tastatur/producenter.aspx
Avatar billede Wally73 Mester
16. februar 2016 - 20:03 #4
Hvis du har tænkt dig at prøve at varme det væk og det er en bærbar, så find lige en video guide på nettet til hvordan du skifter tastatur og så benyt den til at afmontere tastaturet.
Det gør at det kun er tastaturet du risikerer at ødelægge og det er jo alligevel ødelagt som det er nu. :)