Avatar billede steen-h Mester
05. februar 2016 - 07:52 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

.htaccess security_module

Jeg har en arduino som aflevere data til en database dagligt.

unoeuro har så lukket for adgang da jeg ikke har defineret en user-agent

Jeg har pt ikke mulighed for at lave programmet om på min arduino, den nemme løsning var at slå deres filter fra i  .htaccess filen

<IfModule security_module>
SecFilterEngine Off
</IfModule>

Jeg kalder 2 forskellige filer.
Kan man lave så det kun er ved de 2 filer filteret er slået fra.

minfil1.php minfil2.php
Avatar billede steen-h Mester
05. februar 2016 - 17:16 #1
Har fundet denne løsning, ved ikke om det dur.

<IfModule security_module>
SecFilterEngine On
SecFilterSelective "REQUEST_URI" "/minfil1.php " "allow,nolog"
SecFilterSelective "REQUEST_URI" "/minfil2.php " "allow,nolog"
</IfModule>
Avatar billede steen-h Mester
06. februar 2016 - 08:06 #2
Det virkede så ikke
Avatar billede steen-h Mester
06. februar 2016 - 08:45 #3
Jeg overfører data med get
minfil2.php?id=8&data=

Data er selvfølgelig ikke det samme, efter min log fil giver det en forskellig URI hver gang, så det kan sikkert ikke laveds.