Avatar billede johnnylassen Seniormester
23. januar 2016 - 18:10 Der er 1 løsning

2 skærme.

HAr en Acer Aspire TC-220 stationær. Den har win 10 inst.
Skærmkort er et Radeon R7 200 serien. Dette skærmkort er forsynet med et Digitalt stik (hedder vist DVI?) samt et HDMI.
Har tidligere kørt med det digitale, men har nu  tilsluttet en skærm mage til. De har begge VGA stik, så er begge forbundet via converter stik.
Hvis jeg har skærmen på DVI udgangen virker det fint. Sætter jeg den så over i HDMI stikket virker det ikke. Genstarter jeg pc'en virker det fint. Så det virker som om kortet detekterer ved opstart hvilke udgang der er en skærm på.
Jeg har så begge skærme på og her er det kun den på DVI der starter op. Har været inde i skærmindstillinger og prøve alt tænkeligt, men kan ikke få liv i to skærme på en gang. Ka det overhovedet lade sig gøre med det skærmkort?
Avatar billede johnnylassen Seniormester
23. januar 2016 - 18:47 #1
Har kæmpet, rodet og genstartet m.m. Intet hjalp. Opgav og skrev her. Lukkede pc. Nu har jeg så lige startet min pc igen og nu virker det hele som det skal. Har intet foretaget mig :-) Men pyt, det virker nu.