Avatar billede Slettet bruger
19. januar 2016 - 12:00 Der er 2 kommentarer

Er det en god bærbar?

Hejsa

Er det en god bærbar jeg er igang med at bestille? Den skal hovedsageligt klare programmer såsom Autocad og Revit og også billedbehandling og måske også tunge spil.

http://dalgaard-it.dk/y50-70-359/y50-70-i7-4710hq-16-gb-gtx860-rethink-p6339

Jeg er sikker på at der sidder en god processor og rigelig med ram. Men havd med harddisken - er den god?

På forhånd tak.
Avatar billede jakobdo Ekspert
19. januar 2016 - 13:24 #1
Du nævner en masse tunge programmer du vil trække. Hvad er årsagen til det skal være en bærbar?
Du får jo ofte meget mere computer for pengene, hvis du køber stationær.

Men jeg ville nok overveje en SSD disk, hvis du skal arbejde med store og tunge filer/programmer.
Ellers har du jo ret, cpu og ram ser fine ud.
Avatar billede Slettet bruger
22. januar 2016 - 17:09 #2
Tak for hjælpen