Avatar billede tand Seniormester
08. januar 2016 - 08:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

opstart på disk på Lenovo

Hvordan starter min Lenovo pc op på min dvd.
Avatar billede claes57 Ekspert
08. januar 2016 - 09:30 #1
F8 lige fra du tænder den (tryk mange gange), så kommer du til en boot-menu, hvor du kan vælge startenhed.
Avatar billede tand Seniormester
08. januar 2016 - 09:42 #2
Tak for det
Avatar billede claes57 Ekspert
08. januar 2016 - 10:04 #3
Klik i svar og opret en tekst. Så kan du acceptere den bagefter, og dermed lukke spg.
Avatar billede tand Seniormester
08. januar 2016 - 13:05 #4
Ok
Avatar billede tand Seniormester
08. januar 2016 - 13:06 #5
Ok
Avatar billede tand Seniormester
08. januar 2016 - 17:31 #6
Lenono H30 Series.
Det var  F1.
jeg skulle trykke på for at komme ind i Bios setup.
Jeg kan vælge Main,Device, Advanced, power, security, startup,
når jeg så går i Startup står der:
CSM                          Disable
Quick  BOOT                  enable
Boot op num-lock status      ON
Keyboardless operation      enable

Jeg kan ikke finde der hvor man normalt kan vælge mellem Harddisk og DVD drev. og så bede om at den skal starte op på DVD drev.
Avatar billede tand Seniormester
08. januar 2016 - 17:55 #7
Der står i bruger guide:
Min boot mode for min pc er UEFI.
og hvis jeg vil installere et andet operationssystem skal jeg ændre min boot mode til Legacy support.
The legacy windows operating system cannot be installed if you don`t change the boot mode.
Hvad vil det sige. ???
Jeg har en Lenovo H30 series pc. med win 8.
og jeg har en dvd med vin 10. som jeg vil have installeret, hvorfor skal det være så besværligt.??