Avatar billede bluesk Nybegynder
28. december 2015 - 22:42 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Kernel security check failure

Hvad kan jeg gøre når "kernel security check failure" fejlen fremkommer på skærmen. Det opstod da jeg forsøgte at gå på skype. forsøgte at lave et video opkald og der blev blå skærm, med meddelesen:,kernel security check failure, pc begynder at opdaterer og genstarter, problem er der stadig, afinstaleret skype og prøvede med hangout og fik samme resultat som på skype, har prøvet at checke hukommelsen men den er ok.
lenovo G560, Windows 10
Avatar billede bluesk Nybegynder
29. december 2015 - 23:26 #1
Webcam på Lenovo G560 pc er problemet. Der findes ikke en driver, så den kan bruges med windows 10.
Avatar billede bluesk Nybegynder
29. december 2015 - 23:29 #2
Problemet blev løst ved at deaktivere webcameraet på pc en. Skype og hang-out kan bruges uden video nu.