Avatar billede Scoppy44 Nybegynder
27. december 2015 - 19:44 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mere ram

Hej
Min søn på 10 har en bærbar med en amd a6 2 GHz processor, og måske et indbygget grafikkort amd Radeon 5200 og 8 GB ram. Han spiller kun minecraft , men klager over at hans pc lacker. Han har ikke ret meget andet liggende på pc'eren, så det er ikke fordi den er fyldt. Nu er spørgsmålet om det ville hjælpe at sætte 16 GB ram i eller om det er spild af penge.
Mvh Peter
Avatar billede Slettet bruger
27. december 2015 - 19:53 #1
8 GB ram skulle være Ok, men 2 GHz processor er nok for lidt.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2015 - 20:02 #2
Ja det er specielt på processor det halter efter:
http://www.systemrequirementslab.com/cyri/requirements/minecraft/11356/?p=a
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2015 - 20:04 #3
Og en anden ting er så også om computeren understøtter mere end de 8 gb ram du har i nu. Med de specifikationer den har lyder det som om den er nogle år gammel ikke?
Avatar billede Scoppy44 Nybegynder
27. december 2015 - 20:18 #4
Tak for de hurtige svar. Kan godt se at det er processor det er galt med. Øv, det var lidt sværere at løse.
Avatar billede 220661 Ekspert
27. december 2015 - 20:24 #5
Ja sådan er det nogle gange.
Da du er ny bruger herinde får du lige den vejledning her, så du ved hvordan det fungerer herinde :-)

Skriv tilbage i kommentar. Svar bruges normalt af hjælperne i forbindelse med pointgivning som tak for hjælpen.
Kun hvis du ikke får en løsning bruger du svar funktionen og selv accepterer dette svar.
Du kan her se hvordan man accepterer et svar på Eksperten
http://www.youtube.com/watch?v=s26DGiuvXBo
når du forhåbentligt har fået løsningen :-)