Avatar billede Slettet bruger
26. december 2015 - 15:53 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Manglende Bluetooth i W8.1

Bluetooth er totalt fraværende på min W8.1 der er ikke engang et Icon.
Jag har læst, og fulgt nogle forslag på Nettet uden held.
Jeg har så prøvet at sætte en reserve HDD med W10 ind i stedet. Der
er Bluetooth og min Boose Bluetooth højtaler biver fundet og kører,
men ikke godt. Lyden er for svag, selvom jeg skruer helt op for lydstyrken både på computeren og Boose.
Jeg har så prøvet Boose på min bærbare Asus, og der kører den helt fint, både med W8.1 og W10.
Men jeg vil hellere bruge den -som køkkenhøjtaler - fra min stationære, som jeg hovedsaglig bruger.
Men hvorfor er Bluetooth fraværende i W8.1 ?
Jeg hae selvfølgelig i Devicies and printer prøvet Add a device.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 19:01 #1
Har du set under tjenester om bluetooth er sat til manuel start?
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 19:02 #2
På en stationær er det jo ikke så normalt at bruge bluetooth.
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 19:03 #3
Ved ikke om den video her kan hjælpe dig. Der er desværre ikke lyd på
https://www.youtube.com/watch?v=l0a9fPdtPU8
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2015 - 19:55 #4
Hej! Jo jeg kendte godt indholdet af den video og Bluetooth står som automatisk. Men jeg kan ikke fjerne det password som vises i videoen, og som jeg har læst om på nettet. Det ser sort ud.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2015 - 20:22 #5
Ved problemsøgning fik jeg en fejlbesked XML invalid class string.
Det fik jeg så rettet i cmd. Det hjalp bare ikke på noget.
Avatar billede Slettet bruger
26. december 2015 - 21:14 #6
Jeg har også fulgt rådet om at justere i regedit.
Et nyt image viser samme resultat.
Jeg må hellere holde op før der bliver brug for en natlæge.
Tak for din interesse i mit spørgsmål :-)
Avatar billede 220661 Ekspert
26. december 2015 - 21:40 #7
Det er i orden :-)